細菌や有害物質を散布できる米法律


今回は米国による日本の空でばらまいているケムトレイルを信じない方の為に、米国政府の米国民への説明や了解なしに、米国民を無差別に試験や実験台とすることが出来る法律を抜粋しました。

これにより、米国政府国防総省は、ケムトレイルによる空からや水道水への混入や地下鉄での散布のみならず、医薬品やワクチンや農薬で市民を試験や実験台にしています。

日本政府は米国の操り人形ですから、日本の空や医薬品やワクチンは米国の意のまま。

目的は、生物化学兵器の試験や実験ですが、実は、国連がらみの世界人口削減です。この件では別途記事にします。

尚、これ以上詳細を知りたい方は、ご自分でネットで検索して下さい。
これらケムトレイルなどに関しての質問は時間の浪費故、お断りします。



≪米国民をウイルスや細菌に感染させる実験を行う法律≫

PUBLIC LAW 95-79 [PL 95-79]
TITLE 50, CHAPTER 32, SECTION 1520

公法95から79 [PL 95から79]
タイトル 50、第32章、セクション1520

"CHEMICAL AND BIOLOGICAL WARFARE PROGRAM"
"The use of human subjects will be allowed for the testing of chemical and biological agents by the US Department of Defense, accounting to Congressional committees with respect to the experiments and studies."

「化学・生物兵器プログラム」
「米国国防総省により、実験と研究に関しては議会の委員会に説明し、ヒトの被験者の使用は、化学物質および生物学的物質の試験のために許可される。

   ☆

50 US Code § 1522 - Conduct of chemical and biological defense program
化学と生物学的防衛計画

   ★   ★   ★

合衆国法典 > タイトル50 > 第32章 1520§>
50 US Code § 1520 - Repealed.
50合衆国法典1520条 - 廃止します。

Pub. L. 105–85, div. A, title X, § 1078(g), Nov. 18, 1997, 111 Stat. 1916, and Pub. L. 105–277, div. I, title VI, § 601, Oct. 21, 1998, 112 Stat. 2681–886

   ★   ★   ★

ケムトレイルなどによる米国民実験台の法律の廃止に伴う新法律≫

50 US Code § 1520a - Restrictions on use of human subjects for testing of chemical or biological agents

50合衆国法典1520A§ - 化学的または生物学的薬剤の試験のためのヒト被験者の使用に関する制限事項
(a)Prohibited activitiesThe Secretary of Defense may not conduct (directly or by contract)—
(a)禁止された活動 防衛長官(直接的に、または契約により)
(1)
any test or experiment involving the use of a chemical agent or biological agent on a civilian population; or
(1)民間人に対する化学薬品または生物剤の使用に関する試験または実験。または
(2)
any other testing of a chemical agent or biological agent on human subjects.
(2)ヒト被験者に対する化学物質または生物学的物質の他の試験。
(b)ExceptionsSubject to subsections (c), (d), and (e), the prohibition in subsection (a) does not apply to a test or experiment carried out for any of the following purposes:
(b) (c)、(d)、(e)に該当する例外以下の目的のために実施された試験または実験には、
(1)
Any peaceful purpose that is related to a medical, therapeutic, pharmaceutical, agricultural, industrial, or research activity.
(1)医療、治療、製薬、農業、工業または研究活動に関連する平和的目的。
(2)
Any purpose that is directly related to protection against toxic chemicals or biological weapons and agents.
(2)有害化学物質または生物兵器および代理人に対する保護に直接関係するあらゆる目的。
(3)
Any law enforcement purpose, including any purpose related to riot control.
(3)暴動対策に関する目的を含む、法執行の目的。
(c)Informed consent required
The Secretary of Defense may conduct a test or experiment described in subsection (b) only if informed consent to the testing was obtained from each human subject in advance of the testing on that subject.
国防長官は、その被験者の試験に先立って各被験者から試験へのインフォームドコンセントが得られた場合にのみ、(b)項に記載の試験または実験を行うことができる。
(d)Prior notice to Congress
Not later than 30 days after the date of final approval within the Department of Defense of plans for any experiment or study to be conducted by the Department of Defense (whether directly or under contract) involving the use of human subjects for the testing of a chemical agent or a biological agent, the Secretary of Defense shall submit to the Committee on Armed Services of the Senate and the Committee on Armed Services of the House of Representatives a report setting forth a full accounting of those plans, and the experiment or study may then be conducted only after the end of the 30-day period beginning on the date such report is received by those committees.

(d)議会への事前通知
国防総省の最終承認の日から30日以内に、国防総省(化学物質の試験のためのヒト被験者の使用を含む)の実施を予定している実験または研究の計画代理人または生物学的代理人である場合、国防長官は、上院武装委員会および下院武装委員会に、これらの計画の完全な説明を提出する報告書を提出しなければならない。そのような報告書がそれらの委員会によって受領された日から始まる30日間の期間の終了後にのみ実施される。
(e)“Biological agent” definedIn this section, the term “biological agent” means any micro-organism (including bacteria, viruses, fungi, rickettsiac, or protozoa), pathogen, or infectious substance, and any naturally occurring, bioengineered, or synthesized component of any such micro-organism, pathogen, or infectious substance, whatever its origin or method of production, that is capable of causing—
(e)「生物学的作用物質」は、本項において、「生物学的作用物質」とは、微生物(バクテリア、ウイルス、真菌、リケッチア、原生動物を含む)、病原体、または感染物質、ならびに自然発生、そのような微生物、病原体、または感染性物質の合成された成分を、その起源または生産方法が何であれ、
(1)
death, disease, or other biological malfunction in a human, an animal, a plant, or another living organism;
(1)ヒト、動物、植物、または他の生物における死亡、疾患または他の生物学的機能不全;
(2)
deterioration of food, water, equipment, supplies, or materials of any kind; or
(2)食品、水、機器、消耗品、またはあらゆる種類の材料の劣化。または
(3)
deleterious alteration of the environment.
(3)環境の有害な変化。
(Pub. L. 105–85, div. A, title X, § 1078, Nov. 18, 1997111 Stat. 1915Pub. L. 106–65, div. A, title X, § 1067(4), Oct. 5, 1999113 Stat. 774.)

   ☆
50 US Code § 1522 - Conduct of chemical and biological defense program
50合衆国法典§1522 - 化学的および生物学的防衛計画の実施

(a) General
The Secretary of Defense shall carry out the chemical and biological defense program of the United States in accordance with the provisions of this section.

(a) 一般
国防長官は、この節の規定に従って米国の化学的および生物学的防衛プログラムを実施しなければなりません。

(b) Management and oversight In carrying out his responsibilities under this section, the Secretary of Defense shall do the following:

(b)管理と監督 このセクションに基づいて責任を果たすために、国防長官は以下のことを行うものとする。

(1)Assign responsibility for overall coordination and integration of the chemical and biological warfare defense program and the chemical and biological medical defense program to a single office within the Office of the Secretary of Defense.

(1) 防衛庁長官室内の単一の事務所に、化学兵器防衛計画と化学兵器防衛計画の全体的な調整と統合に関する責任を割り当てる。

(2)Take those actions necessary to ensure close and continuous coordination between (A) the chemical and biological warfare defense program, and (B) the chemical and biological medical defense program.

(2) (A)化学兵器防衛防衛計画と(B)化学および生物医学防衛計画との間の緊密かつ継続的な調整を確保するために必要な措置を取る。

(3)Exercise oversight over the chemical and biological defense program through the Defense Acquisition Board process.

(3) 防衛事業委員会のプロセスを経て化学的および生物学的防衛計画の監視を行う。 (以下省略)

(その他、関係する法律)

50 US Code § 1523 - Annual report on chemical and biological warfare defense
1523§50合衆国法典 - 化学・生物兵器防衛に関する年次報告書

50 US Code § 1524 - Agreements to provide support to vaccination programs of Department of Health and Human Services
50米国§1524 - 保健福祉省の予防接種プログラムへの支援を提供するための契約 (換言すると、ワクチンの実験台として米兵に接種する契約)
(a) Agreements authorized
The Secretary of Defense may enter into agreements with the Secretary of Health and Human Services to provide support for vaccination programs of the Secretary of Health and Human Services in the United States through use of the excess peacetime biological weapons defense capability of the Department of Defense.

(a) 協定の認可
国防長官は、国防総省の過剰平時生物兵器防衛能力を利用して、米国における保健社会福祉省長官のワクチン接種プログラムの支援を行うために、保健福祉省長官と契約を締結することができる。(以下省略)

50 US Code § 1525 - Assistance for facilities subject to inspection under Chemical Weapons Convention
1525§50合衆国法典 - 化学兵器禁止条約の下での検査対象施設への支援 (換言すると、化学兵器を造っている組織に対して条約違反逃れの技術援助をする認可)
(a) Assistance authorized
Upon the request of the owner or operator of a facility that is subject to a routine inspection or a challenge inspection under the Chemical Weapons Convention, the Secretary of Defense may provide technical assistance to that owner or operator related to compliance of that facility with the Convention. Any such assistance shall be provided through the On-Site Inspection Agency of the Department of Defense.

(a)認可された援助
国防長官は、化学兵器禁止条約に基づく定期検査または検査申し込みの対象となる施設の所有者または運営者の要請があれば、当該施設の条約への適合に関する技術所有者または運営者に技術援助を提供することができる 。 そのような援助は、国防総省の現場検査機関を通じて提供されるものとする。



(参考記事)
US Admits Bio-Weapons Tests  CBS
米国は、バイオ武器のテスト認めます

US admits chemical weapons tests BBC
米国は、化学兵器のテスを認めています



以下は、機密文書解除、諮問委員会の最終報告書、その他による。
順不同。(註)時間がないため訳文は機械語翻訳です。

The following list comes from declassified documents, news reports, videos, the National Archives, and from the final report of the Advisory Committee on Human Radiation Experiments.

1951: Department of Defense begins open air tests using disease-producing bacteria and viruses.

1951:国防総省は、病気産生菌やウイルスを使用して、オープンエアのテストを開始します。

Even though the US stopped all offensive biological warfare research in 1969, US officials [ who? ] have continued to believe that its biological defense research program must remain strong in view of:

米国は1969年にすべての攻撃的な生物兵器の研究を停止したにもかかわらず、米政府当局者[誰? ]は、その生体防御研究プログラムは、の観点から堅調に推移しなければならないと信じて続けてきました:

1994 Senator John D. Rockefeller issues a report revealing that for at least 50 years the Department of Defense has used hundreds of thousands of military personnel in human experiments and for intentional exposure to dangerous substances.

1994上院議員ジョン・D・ロックフェラーは、少なくとも50年間は国防総省は人間の実験で、危険な物質への意図的な露出のために軍人の数十万を使用したことを明らかにしたレポートを発行。

1966: The US Army dispensed Bacillus subtilis variant niger throughout the New York City subway system.. More than a million civilians were exposed when army scientists drop lightbulbs filled with the bacteria onto ventilation grates.. Materials available on the incident noted the Army's justification for the experiment was the fact that there are many subways in the (former) Soviet Union, Europe, and South America.

1966:米軍はニューヨーク市の地下鉄システム全体ニガー枯草菌変異体を分配しました。軍の科学者が換気すのこの上に細菌が充填された電球をドロップしたときに百万人以上の民間人が暴露しました。

事件に入手可能な材料は、実験のための軍の正当化論は、ソ連、ヨーロッパ、南米の多くの地下鉄があるという事実だったと指摘しました。(註)オームによる地下鉄サリン事件で使用されたサリンは、CIAがオームに渡し、ばらまかれたもの。

1968 - 1969: The CIA experimented with the possibility of poisoning drinking water by injecting a chemical substance into the water supply of the Food And Drug Administration in Washington, DC.. However, none of the human subjects in the building were ever asked for their permission, nor was anyone provided with information on the nature or effects of the chemical used.

1968 - 1969:CIAはワシントンD.C.で食品医薬品局(FDA)の水供給への化学物質を注入することによって飲料水中毒の可能性を実験しました。

しかし、建物内のヒト被験者のいずれも、これまでの彼らの許可を求めなかった、また誰もが自然または使用される化学物質の影響に関する情報が提供されました。

1972: President Nixon announced a ban on the production and use of biological (but not chemical) warfare agents..However, as the Army's own experts reveal, this ban is meaningless because the studies required to protect against biological warfare weapons are generally indistinguishable from those to develop the actual chemical weapons. Research on offensive bio-war continued under the justification that such research was a necessary pre-cursor to defensive bio-war.

1972年:ニクソン大統領は、生物学的(しかし化学的ではない)兵器の製造と使用の禁止を発表しました。

陸軍自身の専門家が明かすように生物兵器兵器から保護するために必要な研究は、一般的に、実際の化学兵器を開発するものと区別がつかないのでしかし、この禁止は意味がありません。

攻撃的なバイオ戦争の研究は、このような研究は守備バイオ戦争に必要なプリカーソルであったことを正当化の下で続けました。

1974: Less publicized was National Security Study memorandum 200. This document declared that overpopulation of the world posed a grave threat to the nation and urged the imposition of population control measures wherever possible.. While the media have reported the forced sterilizations in China, Canada, and Sweden, the abuses of the sterilization programs here in the United States remain concealed from public view..A class action suit in Los Angeles revealed that Chicano women were being sterilized immediatly after giving birth..The non-English speaking women had been given sterilization consent forms in English and were told the operation was to deal with the after-affects of the pregnancy..Similar abuses were reported on reservations, with estimates of coerced or covert sterilization running as high as one woman out of every four..Yet another lawsuit in New York and a scandal in Puerto Rico led to the passage of laws requiring a standardized consent form printed in multiple languages in 1979.

1974:あまり公表は、このドキュメントでは、世界の人口過剰が国民に重大な脅威を与えたし、可能な限り人口抑制策の発動を促していることを宣言した国家安全保障研究の覚書200でした。

メディアは、中国、カナダ、スウェーデンにおける強制の滅菌を報告しているが、ここでは、米国における殺菌プログラムの乱用は、パブリックビューから隠されたまま。
ロサンゼルスの集団訴訟は、チカーノ女性は出産後すぐに滅菌されていたことを明らかにしました。

英語圏の女性が英語で殺菌同意書与えられていたと動作が妊娠の-影響した後に対処することであったと言われました。

同様の虐待を強要または秘密の殺菌の推定値は、すべての4のうち一人の女性と高い実行すると、予約に報告されました。

しかし、ニューヨークで別の訴訟とプエルトリコのスキャンダルは、1979年に複数の言語で印刷された標準化された同意書を必要とする法律の通過に導きました。

1977: Senate hearings on Health and Scientific Research confirm that 239 populated areas had been contaminated with biological agents between 1949 and 1969. Some of the areas included San Francisco, Washington, DC, Key West, Panama City, Minneapolis, and St. Louis.

1977:健康科学研究上の上院公聴会は239人口密集地域は、地域のいくつかは、サンフランシスコ、ワシントンD.C.キーウェストパナマシティミネアポリスセントルイスを含め1949年から1969年の間の生物学的薬剤で汚染されていたことを確認します。

   ★

以下は人間の放射線実験に関する諮問委員会の最終報告書補足文への案内です。米国は、ここでも市民や兵員への説明や了解なしに市民や兵員を被爆させることが出来ます。原発原子力研究所での放射能漏洩も意図的実験の場合があります。

Additional copies of the Final Report of the Advisory Committee on Human. Radiation Experiments Supplemental Volume 2: Sources and Documentation .... in human radiation experiments and intentional releases. ... nation, are administered by the National Archives and Records Administration (NARA), an independent.

Executive Summary and. Guide to Final Report. Advisory. Committee on. Human Radiation. Experiments ... Superintendent of Documents, U.S. Government Printing. Office. All telephone orders should ... maintained by the National Security Archive at GWU. Printed in the ... tional releases that involved radiation. 

Additional copies of the Final Report of the Advisory Committee on Human. Radiation ... 061-000-00852-7) may be purchasedfrom the Superintendent of Documents, U.S. .... experiments and intentional environmental releases of radiation that occurred between .... collections of the National Archives and at the agencies. IX ...

ヒトに関する諮問委員会の最終報告書の追加版。放射線実験補足第2巻:ソースと文書....人間の放射線実験と意図的な放出。 ...国家は、独立国家記録保存局(NARA)によって管理されています。

エグゼクティブサマリーと。最終報告書の手引き。勧告。委員会。人間の放射線。実験...文書の監督、米国政府の印刷。オフィス。すべての電話注文は... GWUの国家安全保障隊によって維持されるべきです。放射線に関連するリリースが印刷されています。

ヒトに関する諮問委員会の最終報告書の追加版。放射能... 061-000-00852-7)は、米国国立文書館のコレクションと各機関との間で発生した放射能の実験および意図的な環境放出によって、米国の文書監督から購入することができます。 IX ...

(人体実験例)
米国の秘密の人体実験の歴史 2016/6/9(木) 

m