白い飛行機雲に含むサリンとVXガス


2002年、米軍は、ケムトレイルサリンVXガスを混入し、空中から散布していたことを認めていますね。

イメージ 1
注)画像は昨日の9月29日、水無瀬駅⇔男山上空のケムトレイル

以下は、その事を記事にした英国BBC放送の2002年の記事です。
                      ★

Thursday, 10 October, 2002, 00:53 GMT 01:53 UK
US admits chemical weapons tests
2002年10月10日木曜日 00:53 GMT 01:53 英国

米国は化学兵器テストを認める


BBCペンタゴンの特派員

The Pentagon has published previously secret information revealing that it carried out more extensive tests of chemical and biological warfare agents than had previously been thought.

ペンタゴンは、秘密の情報を公表しました。
それが以前に考えられたより化学テストと化学生物戦争薬品は広範囲であることを明らかにしました。

The tests took place in the 1960s and early 70s.

そのテストは1960年代および70年代の初めに行われました。

                      ☆

試験場 《ケムトレイルで化学薬品を散布したエリア》

アラスカ
フロリダ
ハワイ
メリーランド
ユタ
英国
カナダ
       ☆

Tests were also carried out in Britain and Canada, although the Americans say the British and Canadian governments published information on these some years ago.

英国人およびカナダの政府は数年前、この情報を公表したとアメリカ人は言いますが、テストも英国とカナダで行なわれました。

In all some 5,500 US military personnel were involved.

約5,500人の全ての米国軍人は深く関わり合っていました。

The Pentagon has previously revealed information on tests of chemical and biological warfare agents aboard US Navy ships at sea.

ペンタゴンは、以前に海上で米海軍の船に積んだ化学生物戦争薬品のテストについての情報を明らかにしました。

Now, for the first time, it has given details of similar tests on American soil - in Alaska, Florida, Hawaii, Maryland and Utah - as well as in Britain and Canada.

さて、初めて、それは、英国とカナダと同様、アメリカの地 (アラスカ、フロリダ、ハワイ、メリーランドおよびユタ州) の空中に化学薬品を散布した詳細を示しました。

Veterans concerned

ベテランは心配していました。

In some of these tests actual toxic agents, including sarin and VX, were released but more than half used simulated agents.

これらのテストのうちのいくつかでは、サリン と VXガス を含む現に有害な薬品で、半分以上が偽装された薬品を使用し、投下(散布)されました。

The aim of the tests, the Pentagon insists, was to evaluate equipment, procedures and military tactics and not to check the effects on people.

テストの目標は、設備の評価であり、手順および軍略を評価し、人々に対する影響をチェックしないことだったとペンタゴンは主張します。

Personnel wore protective suits.

人員は防護服を着用していました。

Civilians were exposed to the simulated agents, Pentagon officials say, but they add that these were harmless and the US military insists it has no evidence that anyone suffered medical effects from the tests at the time.

民間人が偽装された薬品に接触していたとペンタゴンの職員は言いました。しかし、彼らは、これらが無害だったと付け加えました。

また、アメリカ軍は、それが誰でもそのサリンVXガスを散布するテストにより医者にかかった者がいるという証拠を持っていないと言いました。

But in large part the reason for revealing this information now and for briefing the US Congress, as the Pentagon has been doing, is because of concerns expressed by veterans.

しかし、今この情報を明らかにすること、および連邦議会に事前に説明することの理由の大部分は、ペンタゴンが行っていることとして、ベテランによって暴露された懸念があるためです。

More than 50 of them have filed claims because of health concerns and fears they were exposed to dangerous substances.

健康関係とその不安故の医療請求ファイルは50以上もあり、それは危険物(サリンVXガスにさらされたからではないかと心配しています。


                      ★

青い空に白い飛行機雲ケムトレイルを見て、美しいと思うあなたへ。
あの飛行機雲には、アルミ酸化物の他に、サリンVXガスが含まれている可能性があるのですよ。

次に書く私のブログ記事は、その白い美しい飛行機雲《ケムトレイル》を浴び続けた人々やイルカ・魚類の画像を掲載します。

見たくはない画像ですが、米国や欧州のように反対の声をあげないと、何れ、そのようなことが逃れられない現実になるのですよ。